Medical Protection Cover, framben med ScandiTex

Professionellt alternativ till krage. Skyddar hundens framben så att hunden inte kan bita eller slicka på kirurgisk skada, dränage, stygn eller hudirritation. Tillverkad av ScandiTex, ett vattentätt stretch-tyg som andas. Inga irriterande sömmar på insidan.

Medical Protection Cover, bakben med ScandiTex

Professionellt alternativ till krage. Skyddar hundens bakben så att hunden inte kan bita eller slicka på kirurgisk skada, dränage, stygn eller hudirritation. Tillverkad av ScandiTex, ett vattentätt stretch-tyg som andas. Inga irriterande sömmar på insidan.

Medical Protection Cover, body med ScandiTex

Professionellt alternativ till krage. Skyddar hundens kropp så att den inte kan bita eller slicka på t.ex. sår, bandage, dränage eller stygn. Den skyddar också hundar med kliande hud så att de inte kan riva eller bita. Inga delar behöver tas av för att hunden ska kunna utföra sina behov. Sömmar på utsidan för maximal komfort. Det unika stretchmaterialet är vattentätt och andas, vilket ger stor rörelsefrihet utan att ge avkall på hållbarhet. Den tvådelade designen ger det enkelt att få en perfekt passform för varje hund.